Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncepce ochrany obyvatelstva do roku 2020 a její možný odraz ve výuce na základních a středních školách
Pajpachová, Veronika ; Mika, Otakar Jiří (oponent) ; Novák, Jaromír (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je Koncepce Ochrany obyvatelstva do roku 2020 a její možný odraz ve výuce na základních a středních školách. Na konci minulého století byla problematika výuky ochrany obyvatelstva na školách značně zanedbána. Proto je potřeba vytvořit funkční systém, který by umožnil kvalitní vzdělávání školní mládeže. První část práce se věnuje historii ochrany obyvatelstva, popisuje mimořádné události na území České republiky a přináší přehled příruček a pomůcek používaných při výuce. Druhá část představuje Koncepci ochrany obyvatelstva do roku 2020 a ukazuje současný stav výuky. Závěr práce je věnován návrhu systému vzdělávání.
Kolektivní učitelská efficacy: pilotní výzkum v prostředí českých základních škol
Vozková, Anna ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Francová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem kolektivní učitelské efficacy, což je koncept související se self-efficacy, oba jsou součástí sociálně kognitivní teorie od Alberta Bandury. V teoretické části jsou nejprve zmíněny obecné charakteristiky self-efficacy, poté je představen koncept individuální učitelské self-efficacy, který hrál důležitou roli při utváření pojetí a způsobu měření u kolektivní učitelské efficacy, v další části jsou pak shrnuty informace a výzkumy právě o tomto poměrně novém konceptu. V rámci diplomové práce byl proveden kvalitativní výzkum, jehož hlavními cíli bylo zmapovat koncept kolektivní efficacy u vyučujících na základních školách, zjistit zda o něm přemýšlejí a jak a případně navrhnout nové pojetí a vodítka pro tvorbu dotazníku. Hlavní metodou byl hloubkový polostrukturovaný rozhovor s 8 vyučujícími a jeho vyhodnocení pomocí tematické analýzy. V rámci interpretace bylo zjištěno, že v rozhovorech se mezi respondenty objevilo několik společných hlavních témat, ta byla porovnána s teoretickým pojetím kolektivní efficacy a následně pak bylo navrženo upravené pojetí kolektivní učitelské efficacy zahrnující 4 hlavní témata: podpora, kolektiv, žáci a žákyně a rodiče. KLÍČOVÁ SLOVA Kolektivní efficacy, self-efficacy, kvalitativní výzkum, vyučující, základní škola
Koncepce ochrany obyvatelstva do roku 2020 a její možný odraz ve výuce na základních a středních školách
Pajpachová, Veronika ; Mika, Otakar Jiří (oponent) ; Novák, Jaromír (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je Koncepce Ochrany obyvatelstva do roku 2020 a její možný odraz ve výuce na základních a středních školách. Na konci minulého století byla problematika výuky ochrany obyvatelstva na školách značně zanedbána. Proto je potřeba vytvořit funkční systém, který by umožnil kvalitní vzdělávání školní mládeže. První část práce se věnuje historii ochrany obyvatelstva, popisuje mimořádné události na území České republiky a přináší přehled příruček a pomůcek používaných při výuce. Druhá část představuje Koncepci ochrany obyvatelstva do roku 2020 a ukazuje současný stav výuky. Závěr práce je věnován návrhu systému vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.